25 Jul Best reads July 2019
Team Whiplash, July 26, 2019
Best reads July 2019
For you to enjoy during the holidays, we share a brief selection of readings for brand enthusiasts like you. We’ll be waiting for you back in September!
The challenge of dynamic experiences
Alexei Orlov, fundador y CEO de MTM, un grupo global de agencias especializadas en la activación dinámica de marcas, nos explica como éstas pueden competir en entornos en permanente cambio. (EN)
Havas Group presents Meaningful Brands 2019
Las marcas relevantes se comprometen, según resalta el estudio que pone de manifiesto que ganan confianza aquellas que se implican con el futuro y la igualdad social. (SP)
Micro-influencers to conquer new generations
En la actualidad, aproximadamente el 10% de los presupuestos de marketing digital se dedican a iniciativas con micro-influencers como protagonistas. El objetivo, convencer a los nativos digitales. (EN)
How Your Brand Can Help in The Pursuit of Happiness
Four keys to implementing positive psychology from the brand to help users in the eternal pursuit of happiness. (EN)
The reasons behind Coca-Cola’s new minimalist design
The company wants a can without logo and without label, as part of a campaign on diversity that will allow it to reach new audiences. (SP)